Registrace značky Peugeot v ČR v říjnu: stabilními výsledky k rekordnímu roku

Registrace značky Peugeot v ČR v říjnu: stabilními výsledky k rekordnímu roku

I přes meziroční pokles v měsíci říjnu značka Peugeot v ČR získala letos počtvrté 4. pozici na trhu a udržela si celkový růstový trend letošního roku. S celkovým meziročním nárůstem o 3,7 % je Peugeot v ČR druhou nejvíce rostoucí značkou v první desítce automobilek na trhu.

Po celých deset měsíců letošního roku značka Peugeot v České republice dosahovala stabilních výsledků bez ohledu na výkyvy automobilového trhu. V každém z uplynulých měsíců registrace značky přesáhly tisíc vozů, což se v dosud v historii nepodařilo. Peugeot v Česku tak pevně směřuje ke svému cíli: zajistit si v roce 2019 rekordní prodeje.

V říjnu registroval Peugeot v ČR 824 osobních vozů, což představuje 4,13 % trhu. Polepšil si o oproti loňskému roku o jednu pozici na trhu a obsadil 4. místo. V rámci lehkých užitkových vozů Peugeot s 229 registrovanými vozy a tržním podílem 14 % obsahuje 2. místo. Celkový prodej činí 1053 vozů a 4,88 % trhu, což Peugeotu i přes meziroční pokles vyneslo letos počtvrté 4. pozici v žebříčku automobilek.

Za prvních 10 měsíců Peugeot v ČR registroval 9 589 osobních 2 418 a lehkých užitkových vozů, celkový počet 12 007 vozů představuje oproti stejnému období loňského roku nárůst o 430 (3,7 %) kusů. Podíl na trhu značka navýšila o půl procentního bodu na 5,26 % a obsazuje aktuálně 5. pozici.

Zbývající dva měsíce do konce roku budou pro značku Peugeot v ČR významné. Na trh totiž budou uvedeny dva zásadní modely: nástupce celosvětově nejprodávanějšího osobního vozu značky, nový Peugeot 208 a nástupce nejprodávanějšího modelu značky v ČR a současně i lídra segmentu malých SUV, nový Peugeot 2008. „Oba tito zástupci kategorie malých vozů se na celkových prodejích podílejí zásadním způsobem. Skladové zásoby stávajících verzí se už značně ztenčily, což se projevilo i poklesem říjnových prodejů. Netrpělivě proto očekáváme příchod nových modelů, které mohou naše finální skóre ještě vylepšit a přispět ke splnění našeho ročního cíle,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

Datum zveřejnění

6.11.2019

Zdroj informací

Peugeot

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Svařák od FEBI

Facebook

Výběr jazyka

Page generated in 0.5961 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál