Nový Golf 8 lze již objednávat, ceny začínají od 479 900 Kč

Nový Golf 8 lze již objednávat, ceny začínají od 479 900 Kč

Nová generace bestselleru sází na digitalizaci, konektivitu a intuitivní ovládání. Čtyři nové výbavové linie s rozsáhlými možnostmi individualizace. Zpočátku jsou k dispozici čtyři motory, další verze budou následovat. Golf 1.5 TSI 130 k s výbavou Life je k dispozici již od 548 900 Kč, vstupní verze Golf stojí 479 900 Kč.

Volkswagen zahájil na českém trhu předprodej osmé generace modelu Golf. Nejúspěšnější evropský automobil lze objednávat za ceny od 479 900 Kč. Nejprogresivnější Golf všech dob nabízí již v základní verzi digitální panel přístrojů, přístup k internetovým službám, přední a zadní světlomety LED a nejmodernější asistenční systémy. Golf 8 navíc jako první Volkswagen využívá prostřednictvím komunikace Car2X kolektivní inteligence silniční dopravy a s předstihem upozorňuje řidiče na nebezpečí. V první fázi je nový Golf k dispozici se čtyřmi vyspělými motory TSI a TDI, jejichž spotřeba paliva byla snížena až o 17 procent.
Nabídka výbav pro nový Golf je zcela nová. Vstupní verze za 479 900 Kč (1.0 TSI 81 kW/110 k - k dispozici bude od února 2020) nese označení "Golf". O stupeň výš stojí "Life" a roli vrcholných variant přebírají výbavové linie "Style" a "R-Line". Paleta barev bude zpočátku složena z devíti laků - tří základních, čtyř metalických a dvou perleťových.

Základní verze "Golf": Již výbavová linie "Golf" disponuje v sériové výbavě centrálním zamykáním "Keyless Go", zimním paketem s vyhříváním sedadel vpředu, kůží obšitého multifunkčního volantu a trysek ostřikovačů skla čelního okna, komunikací "Car2X", asistentem pro jízdu v jízdním pruhu "Lane Assist", asistentem pro detekci překážek před vozem "Front Assist" (včetně funkcí nouzového brzdění City a rozpoznávání chodců i cyklistů), digitálním panelem přístrojů ("Digital Cockpit"), informačním a zábavním systémem, systémem "App Connect", internetovými funkcemi a službami "We Connect" a "We Connect Plus", telefonním rozhraním Bluetooth, dvěma vstupy USB-C vpředu, automatickou klimatizací a předními i zadními světlomety LED.

"Life" jako první stupeň individualizace: Již od zahájení předprodeje nabízená výbavová linie "Life" má nad rámec výbavy verze "Golf" sériově mimo jiné 16" kola "Norfolk" z lehké slitiny, třízónovou automatickou klimatizaci "Climatronic", paket "Světla a výhled", 12V elektrickou zásuvku v zavazadlovém prostoru, adaptivní tempomat "ACC" se systémem "Front Assist", dekorační osvětlení exteriéru a interiéru, hlasové ovládání, asistenta pro rozpoznávání dopravních značek, rozhraní pro indukční nabíjení chytrého telefonu, středovou loketní opěrku vpředu a vzadu (s dalšími dvěma vstupy USB a výdechy ventilační soustavy), různé chromované ozdobné prvky v interiéru, ultrazvukové parkovací senzory "ParkPilot", automatické funkce osvětlení pro jízdu na dálnici a ve městě a řadu dalších prvků. Nový Golf Life s motorem 1.5 TSI 96 kW/130 k stojí 548 900 Kč. S motorem 1.0 TSI 81 kW/110 k, který bude k dispozici od února 2020, vyjde na 524 900 Kč.

Elegantní "Style": Nejnáročnější zákazníky uspokojí nový Golf Style, který je nabízen za ceny od 614 900 Kč (s motorem 1.5 TSI 96 kW/130 k). Sériová výbava je oproti verzi "Life" rozšířena mimo jiné o 17" kola "Belmont" z lehké slitiny, světlomety LED PLUS, sedadla "ergoActive" s čalouněním "ArtVelours", paket "Světla a výhled" včetně asistenta dálkových světel "Light Assist", navigační systém "Discover Pro", bezdrátovou integraci iPhonu "App-Connect Wireless", asistenční systémy "Lane Assist" a "Side Assist", přednárazový bezpečnostní systém "PreCrash", paket "Zrcátka", rozšířené dekorační osvětlení interiéru s výběrem 30 barev světla a ozdobné obložení interiéru "Brushed Dark Metal". Variantu, poháněnou výkonnějším motorem 1.5 TSI 110 kW/150 k, lze objednávat za cenu 614 900 Kč.

Sportovní "R-Line": Pro fanoušky sportovního stylu je určen nový Golf R-Line, jehož dynamiku si mohou zákazníci vychutnávat za ceny od 650 900 Kč (s motorem 1.5 TSI 110 kW/150 k). Nad rámec výbavové linie "Life" zahrnuje sériová výbava verze "R-Line" mimo jiné 17" kola "Valencia" z lehké slitiny, navigační systém "Discover Pro", vnější a vnitřní výbavu "R-Line" včetně specifických nárazníků, leskle černých prahových lišt a zadního difuzoru, sportovní sedadla s čalouněním "ArtVelours" a ozdobným kontrastním prošíváním, sportovní podvozek s progresivním řízením, černé čalounění stropu a tmavě tónovaná skla oken za střešními sloupky B. Předprodej modelu Golf R-Line bude spuštěn v posledním únorovém týdnu.

Všechny verze nového modelu Golf jsou ve srovnání s předchozí generací po dorovnání výbavy ještě dostupnější, a to v řádech desítek tisíc korun. U verze Style a R-line je nový Golf 8 dokonce o více než 80 tisíc Kč levnější než Golf 7 se srovnatelnou výbavou.

Rozsáhlé možnosti individualizace: Volkswagen Golf byl vždy automobilem, který překračoval hranice své třídy, a to nejen svým nadčasovým designem a všestranným konceptem, ale také rozsáhlými možnostmi individualizace. Na tuto tradici plynule navazuje i osmá generace, pro kterou je v nabídce výbavy na přání připraveno například posuvné a výklopné panoramatické střešní okno. Zákazníci si mohou pro svůj nový Golf 8 objednat také nový audiosystém Harman/Kardon s 10 reproduktory, napájenými 12kanálovým zesilovačem o výkonu 480 W, vyspělý navigační systém "Discover Pro" včetně přijímače digitálního rozhlasového vysílání DAB+ a inovativní světlomety "IQ.LIGHT LED Matrix", jež nový Golf přebírá od modelů Touareg a Passat.

Nový Golf 8 lze již objednávat, ceny začínají od 479 900 Kč

Zahájení předprodeje se čtyřmi motory TSI a TDI: Nový Golf je v první fázi uvedení na trh nabízen se dvěma zážehovými (TSI) a dvěma vznětovými motory (TDI). Jedná se o technicky vyspělé čtyřválcové motory s přímým vstřikováním paliva, přeplňováním turbodmychadlem a filtrem pevných částic, které se vyznačují pozoruhodnou hospodárností. Oba motory TSI mají zdvihový objem 1,5 litru a systém přechodné deaktivace válců ACT. K dispozici jsou varianty s výkonem 96 kW/130 k, resp. 110 kW/150 k. Nové vznětové jednotky TDI lze objednávat ve výkonových verzích 85 kW/115 k a 110 kW/150 k. Systém dvounásobného vstřikování AdBlue s označením "Twindosing" u nich snižuje emise oxidů dusíku (NOx) až o 80 procent.

TDI se zdvihovým objemem 2,0 litru nabízí přitom snížení spotřeby paliva v porovnání s porovnatelným předchůdcem až o 17 procent. Motory TSI a jednotka TDI o výkonu 115 k se dodávají s novou přímo řazenou šestistupňovou převodovkou, která přispívá k dalšímu snížení spotřeby paliva. Turbodiesel TDI o výkonu 150 k je sériově nabízen s rovněž hospodárnou sedmistupňovou převodovkou DSG. Další motory budou do nabídky zařazovány v průběhu letošního roku.

Osmá generace: Nový Volkswagen Golf 8 přebírá štafetu od svých úspěšných předchůdců, jichž bylo od roku 1974 prodáno více než 35 milionu vozů. Kompaktní pětidveřová karoserie má vnější rozměry 4285 x 1789 x 1456 mm. Za zadními sedadly je k dispozici zavazadlový prostor o objemu 380 litrů, který lze sklopením opěradel zvětšit až na 1237 litrů. Nabídka motorů byla v porovnání s předchůdcem rozšířena mimo jiné o motory 2.0 TDI (85 kW/115 k nebo 110 kW/150 k). Naprostou novinkou jsou pak jednotky e-TSI, které poskytují výhody částečně hybridního pohonu.

K dispozici budou dvě výkonové varianty motoru 1.5 e-TSI (96 kW/130 k a 110 kW/150 k). K výraznému snížení spotřeby paliva a vylepšení výkonových parametrů přispívá řemenem poháněný generátor s funkcí spouštěče v kombinaci s lithium-iontovým akumulátorem (48 V). Volkswagen Golf 8 bude nabízen rovněž s externě nabíjitelným hybridním pohonem, jehož základem je jednotka 1.4 TSI o výkonu 110 kW/150 k. Nový Golf přichází s významnými inovacemi také v oblasti servisu, údržby a samozřejmě také bezpečnosti. Nejvyšší úroveň aktivní a pasivní bezpečnosti potvrdilo pětihvězdičkové hodnocení v přísných testech nezávislé organizace Euro NCAP.

Datum zveřejnění

14.1.2020

Zdroj informací

Porsche Česká republika s.r.o.

Fotogalerie

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Facebook

Výběr jazyka

Page generated in 0.3866 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál