DS 3 Crossback E-Tense má cenu pro český trh

DS 3 Crossback E-Tense má cenu pro český trh

V rámci skupiny PSA i na globálním trhu hraje společnost DS Automobiles roli lídra. DS 3 Crossback E-Tense je první 100% elektrický prémiový vůz segmentu B-SUV. Model DS 3 CROSSBACK E-TENSE je na trhu od roku 2019. Svým designem znamená revoluci i z hlediska samotné myšlenky elektromobilu. Na rozdíl od jiných současných automobilů je vůz DS 3 Crossback E-Tense postaven na platformě navržené tak, aby byla stejně účinná jak pro spalovací motory, tak pro uspořádání elektromotor / baterie.

Tato konfigurace představuje novou kapitolu v automobilovém odvětví, kdy nahrazuje elektromobily na nevhodných platformách, kde baterie zabírají místo v kabině nebo v zavazadlovém prostoru, současně je zcela jiná než u výhradně elektrických vozů se základním vybavením a spartánským komfortem.

DS 3 Crossback E-Tense ve 100% elektrické verzi nabízí matně chromovanou masku chladiče DS Wings, šedočernou mřížku sání, podpis E-Tense a také specifický zadní nárazník. V nabídce jsou exkluzivní 18” hliníková kola Kyoto a nový odstín karoserie Cristal Pearl.

DS 3 Crossback E-Tense poskytuje díky svým rozměrům pět plnohodnotných míst, délka vozu je 412 cm, objem zavazadlového prostoru zůstává 350 l a patří tak mezi nejlepší ve své třídě.

Dojezd 320 kilometrů podle normy WLTP (430 km podle metodiky NEDC) je maximalizován díky zkušenostem získaným ve Formuli E, pokud jde o regenerativní brzdění a použití tepelného čerpadla. Přispívá k němu rovněž účinné řešení vytápění a udržování baterie na optimální provozní teplotě, a to i za chladného počasí

DS 3 Crossback E-Tense je první prémiový 100% elektromobil segmentu B-SUV na trhu. Je postaven na inovativní „multi-energy“ platformě, která je vhodná pro různé druhy pohonů, a nabízí stejnou eleganci a špičkové technologie jako DS 3 Crossback a zároveň přináší výhody elektrifikace a služeb E-Tense bez jakýchkoli kompromisů.

DS 3 Crossback E-Tense s motorem 100 kW / 260 Nm a baterií 50 kWh se přes domácí Wall box nabije na 100 % za 5 hodin a na rychlém terminálu 100 kW na 80 % za 30 minut. Dojezd je 320 km WLTP nebo 430 km NEDC. Liší se podle podmínek provozu a stylu řízení.

DS 3 Crossback E-Tense ve verzi interiéru Opéra nabízí interiér v kůži Nappa Art se sedadly z pěny s vysokou hustotou. Prvotřídní akustické provedení zajišťuje výjimečný komfort a zvukovou izolaci. Dalším přínosem je mnoho nových prvků výbavy pro autonomní řízení 2. úrovně DS Drive Assist, světlomety DS Matrix LED Vision nové generace nebo výsuvné kliky dveří, které se díky hands-free přístupu a startování Proximity vysunou, jakmile se držitel klíče přiblíží k vozu.

Ekologické parametry DS 3 CROSSBACK E-TENSE zajišťují majiteli tohoto SUV možnost parkování v Praze zcela zdarma.

Shrnutí:

Výkon:

Díky 100 % elektrickému motoru nabízí hbité a pohodlné řízení:

  • motor s výkonem 100 kW (136 k) a točivým momentem 260Nm(dostupné od 0 km/h) pro okamžitou reaktivitu;
  • tichý motor a nulové vibrace;
  • zobrazení fungování pohonu v reálném čase na středovém panelu

DS 3 CROSSBACK E-TENSE je vybaven baterií o kapacitě 50 kWh. Ta umožňuje dosáhnout dojezdu až 320 km podle certifikačního protokolu WLTP a 430 km podle NEDC.

Tepelná regulace cirkulací kapaliny spojená s chladicím okruhem kabiny umožňuje rychlé dobíjení, optimalizovaný dojezd a vyšší životnost baterie. Baterie má záruku 8 let nebo 160 000 km se zbývající kapacitou 70 %.

Tři možné způsoby dobíjení:

  • přes klasickou domácí zásuvku (trvá více jak 24 hod do úplného dobití; pro běžných 50 km denního nájezdu se nabije za 5 hodin) nebo pro úplné nabití během 16 hodin přes zesílenou zásuvku pomocí kabelu,který je dodáván společně s vozem;
  • přes Wall Box: úplné nabití za 5 hodin 15 minut v případě třífázového proudu (11 kW) nebo za 8 hodin v případě jednofázového proudu (7,4 kW); kabel je taktéž součástí výbavy vozu;
  • přes veřejnourychlodobíjecístanici: regulace teploty baterie umožňuje použít
    nabíječky 100 kW a dosáhnout dobití na 80 % během 30 minut.

DS 3 Crossback E-TENSE nabízí tři režimy řízení:

  • eko: pro optimalizaci dojezdu;
  • normal: pro optimální komfort při každodenním používání;
  • sport: prioritou je zážitek z jízdy, maximální výkon a točivý moment
    (zrychlení z 0 na 100 km/h za 9 s).

K dispozici jsou rovněž dva režimy brzdění prostřednictvím voliče jízdních režimů s příslušným typem regenerace baterie (rekuperace energie):

  • mírný, pro pocity blížící se používání vozu se spalovacím motorem;
  • vyšší, prostřednictvím voliče v polozeBrake.

Prostor v kabině i objem zavazadlového prostoru jsou stejné jako u verze se spalovacím motorem. Baterie o objemu 220 l jsou umístěny pod podlahou vozu.

Datum zveřejnění

19.2.2020

Zdroj informací

DS Automobiles

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Facebook

Výběr jazyka

Page generated in 0.388 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál